12 Eylül 2009 Cumartesi

3 günlük güzel anların paylaşıldığı gezi =) nereye mi? dostluğa yolculuk =) abartmayalım alt tarafı bi köprü geçip karşı yakaya ulaştım geçen gün =) en kıymetlim kuzenimle, en kıymetlilerimden şeyma ve gülruyla buluşmaya =) özel iş !! çok önemli iş =) prodüksiyon işine girdik skeçler çektik =) komik oldu çok eğlendik =)inanç spiker oldu biz bilinçsiz insan =) sadece bize yayınlandı galasına da biz davetliydik zaten =) ve çok özel davetlilere gönderilecek ileride =) neyse ayrıntıya girmeden devam edelim =) 3 gün boyunca şeyma' da kaldım hayatımın en güzel günleri kategorisine girdi o 3 gün =) sabahladık güldük eğlendik =) bi ara gözlerimiz dolsa da aldırmadık sabah oldu ben uyanamadım şeyma beni uyandırdı ve yine güldük =) gülru ya gittik yeni evini gördük taşınacağı için mutlu olduk..eve döndük.evde pinekledik, yapmamız gereken işleri astık askıya, yaydık kaba yerlerimizi evde =) yine sabahladık ve yine öğlen gülerek uyandırıldım =) gülrunun eski evine gidip işimizi hallettik , inanç şebeklik yaptı biz güldük =) bebiş köpeklerle oynadık fotoğraf çektik ve ev taşıdık 4 koli 2 poşetten oluşan bir taşınmaydı =) şimdilik =) sonra kamyonla taşıyacakları için karışmadık ağır yüklere =) ve eve geldim =( büyük boşluk :/ şuan yatağım bana bakıyo ben yatağıma, özleyeceğim bu 3 günü... bidaha olmayacak mı ...belki olur kimbilir... bir dahaki tatil yazımda ayrıntıları daha da açarım belki..bekleyin beni anacım !!!

Hiç yorum yok: