2 Eylül 2009 Çarşamba

SonBahar

ilk damla düştü sonbaharın bu sabah , toprak kokusuna senin adınla uyandım sabaha. güneş yüzünü çevirmiş parlarken gelen soğuk kışın habercisiymiş gibi esmeye başlamış. ellerim ayaklarım buz kesmiş sensizliğimde..elimi ayağımı boşver de senin olmayışın içimi soğutucağına yakmış tenimi. iyiden iyiye alışmışım sana. acılarım dayanmaz halini almış sonbaharı bekliyorum büyük bir umutla.. biliyorum HERŞEY GÜZEL olur bu mevsimde. Sevdiğim kasımpatları açar, mis kokulu toprak yenilenir.. ağaçlar soyunur, o uzun ve zorlu kışa inat çırılçıplak göğüslerler soğuğu.toprağın yenilediği gibi kendini ben de yeniliyorum ruhumu.. herşeyden arındırıyorum beynimi. bir tek sana yer ayırıyorum. en güzel en gizli bahçemde sana bir taht kuruyorum. sen gelene kadar kapısını kilitli tutacağım o bahçenin. taki sen gelip benim elimden tutuncaya kadar. herşeyim gizli, her cümlem okunaksız olacak. bir tek sen anlayacaksın beni, o zaman bu bahçede tekrar bahar yaşanacak.. ve son kez; O MASAL GÜNÜ GELİNCEYE KADAR SUSUYORUM....

Hiç yorum yok: