15 Ağustos 2010 Pazar

8 yıl... özet


8 yıl...ömrümüzün 96 ay'ı, 2920 gün'ü ne kadar da uzun geldi böyle yazınca... 8 yılda hiç bişey değişmemiş gibi geliyo insana dimi..derin düşününce bayaa bi olmuş baksana..neler yaşandı neler...nelere şahit olduk birlikte...bayaa da kavga ettik, tartıştık,kırdık birbirimizi...ama mutlu olduğumuz zamanlar ağır bastı görmezden geldik kötülükleri.kimler geldi kimler geçti hayatlarımızdan hatta hayatımızdan...bundan sonrasında kendi adıma konuşmalıyım ki 8 yılın en güzel anlarını hatırlıyorum ben...ne kadar kızdığımı sana ne kadar ağladığımı unuttum...her zaman yanımda oldun mu bilemiyorum ama çoğu zaman yanımdaydın biliyorum...ben de hep senin yanında olmak istedim ama "senin izin verdiğin kadar" yanında oldum...hep çok sevdim...hep arkadaşımdın, hep bi tanem oldun...bu 8 yılı böyle atlattık yanlış hatırlamıyosam 7 doğum günü atlattık...daha da nice doğum günlerini birlikte kutlamak dileğiyle...hayatımda "en çok" değer verdiğim insan...demişken aklıma geldi..belki de birbirimize bu kadar değer vermeseydik bu kadar tartışma olmazdı aramızda, bu kadar kırmazdık birbirimizi...yanındayım ve her zaman yanında olucam...heeeey sen İyi Ki Doğdun...nice yaşlara, en mutlu hep sen ol ve istediğin her dilek hep gerçekleşsin...
Doğum günün kutlu olsun...

Hiç yorum yok: