10 Kasım 2010 Çarşamba

10 Kasım

"72 yıl önce bugün Atatürk'ü sonsuzluğa uğurladık,72 yıl sonra bugün sonsuz sevgimizden hiçbişey kaybetmedik.Şükran ve Saygıyla 1881-193∞"

72 yıla yetişemesem de yaşadığım 21 yılın 14 yılını Ata'ya aşık olarak geçirdim ve hala öyleyim bu hiç bi zaman da değişmeyecek..Her kız çocuğu gibi ben ilk babama aşıktım sonra okula başladım öğretmenim bayandı annem gibi sevemedim onu ama bahsettiği bi adam vardı ona da aşık oldum. Mustafa Kemal Atatürk.
Tanıdıkça bağlandım.Yaptıkları,fikirleri, ülkesi uğruna savaşları ve kişiliği bi çok kişi gibi beni de etkiledi..Minnet duygusu aşka dönüştü.Çok sevdim.Hayatını sınıfta ilk ben ezberledim.Devrimlerini ilk ben kalkıp tahtada söyledim..O nasıl bu ülkeyi ilklerle tanıştırdıysa ben de ilklerimi onunla yaşadım.Tekrar belirtiyorum. Ben o adama Aşığım ve hiç kimse,hiç bişey ve hiç bir düşünce bunu değiştiremez.
Saygıyla Atam...

3 yorum:

Admin dedi ki...

Böyle Atatürk' çü bir evlat yetiştirdiğim için mutluyum...

bezmiş beyin dedi ki...

Atatürk'çü bi aileye sahip olduğum için şanslıyım.

Uğur Arıcan dedi ki...

Büyükler atalarını unutmadığı sürece,küçüklere örnek olursa nereden geldiklerini kimin sayesinde bugün vatan,millet,bağımsızlık kelimelerini benimsediğini bilirler.Teşekkürler sizlere Türkiye Cumhuriyeti'ni,Ata'ya Olan Sevgimizi ilelebet yaşayacak,yaşatacağız.Saygı ve Şükranlarımla