26 Ağustos 2009 Çarşamba

UMURSAMAZLIK

umursamazlığın son noktasıdır durumum...
hiç bişey umrumda değildir,
gülerim eğlenirim gezerim,
hiç bişey yaşanmamış farzederek hayata devam ederim....

siz madalyonun o yüzünü görmeye devam edin,
ben yine evime gelince ağlıyım bağırayım,
yıkıyım dökiim herşeyi,
kendimde suç arıyım hep,
suç bende olmasa bile....

siz beni umursamaz insanın teki zannedin
ben yine içime atıyım bütün acımı,
her gün yeniden tazelenerek size güleyim,
akşama yine bayatlamış ekmek parçası gibi
sineyim köşeme....

siz benimle eğlenin gülün yine
ben kendimi güldüremezken hemde
ne kadar komik olduğumu söleyin bana
içimin ağlamasına engel olamasa da

siz beni böle tanımamaya devam edin yine,
ben kendimi tanıyamazken
iyi bakın bu gülen yüze
solması yakındır bilginize =)))

Hiç yorum yok: