31 Temmuz 2009 Cuma

ben düşündüklerimi hayatıma yazıyorum kağıda değil ...
bir bir hemde her yeni düşüncede bir çizik atıyorum hayata,
sayamayacağım kadar çok biriktiler...sadece düşüncelerim olsa yine iyi..
her yaşadığımı her aldanışımı her yeminimi her bozuşumu ve her kahroluşumu...
arkadaşım bir yazsında şöyle bi soru sormuş:"Okuyan,senin halüsinasyon var mı?
başkasının gözünde kendini görür gibi oldun mu?"
evet oldum, çok gördüm, çok aldandım her seferinde yanıldım ama gördüm
eminim bir an bile olsa halüsinasyon değildi o...
bi an ama sadece 1 salisenin 60ta biri veya 120 de veya 240 ta biri ama gördüm...
mutlu ettimi daha sonrasını da görünce, hayır mutlu olmadım daha sonraki anlarda
yalanı gördüm
iğrençliği ve kötülüğü gördüm o gözlerde ve ben bunları halüsinasyon olarak algılamak istedim
o zaman..çok mu iyimserim yoksa fazla mı aptal ...
ben aptallığı seçiyorum galiba..
kimileri saflık olarak algılıyor bunu ama ben saf değilim aptalım
gözümde koskocaman bir perde var ve ben onu hiç kenara çekmeden
hayatı o bordo perdenin arkasından izliyorum asıl renklerini görmüyorum hayatın...
belki de asıl rengi yoktur bu yaşadıklarımızın herkes kendi rengini seçmiştir perdesinde...
ben bordoyu seçtim...mutlumuyum -hayır- ama mutsuzum da diyemem
hayatımın bazı evrelerinde gerçekten güzel şeyler yaşadığımı bilmekle yarına gidiyorum...
hiç yaşamamış olanlara da iyi bişiler yaşamalarını tavsiye ediyorum ...

Begüm Oskay " 10 Kasım 2008 "

Hiç yorum yok: