31 Temmuz 2009 Cuma

Aşkımızın bittiği yerde kaldım ben yüreğimle,
Yığıldım bir köşeye sessiz sakin öylece,
Canım yandı hissettirmedim sana,
Gittiğin yola daldı gözlerim çaresizce,
Arkandan seslenemedim dön diye,
Bunu istemeye hakkım yoktu senden,
Hayat senin hayatın ve seçim senin.
Bir boşluktu yaşadığım, onca anı belki de,
Yaşanmamış saymaktı tek çare,
Acı atmıştı ağlarını üzerime kahpece,
Sende herşey bitmiştti, kabullenmeliydim,
Yetim kalmıştı düşlerim bir kes daha,
Son noktayı uzaklaşan ayak seslerin koymuştu bu sevdaya,
Düşlerimin sessizliği sardı bedenimi,
Gece yüzüme vuruyor rüzgarıyla sinsiliğini,
Ağaçlar çıplak, sonbahar dökmüş yapraklarını,
Sanki üzerime kapatmışlar ölü dallarını,
Çiçekler açmıyor artık benim dünyamda,
Renklerim hep soluk tonlarında,
Berrak değil artık sular,
Yıpratıyor beni bu sessiz akşamlar,
Yapmacık olmuş çevremdeki bütün dostlar,
Yürek kanar olmuş hiç durmadan,
İsyan eder durur hiç susmadan,
Çareler gülümser öylece uzaktan.
Uzatsam elimi ona, yine de tutamam,
Alışmışım hüzne, mutluluğa dayanamam,
Dünyamda mutluluklar olmuş yalan,
Bunu da kabullenmek mümkün,
YÜREĞİM DAYAN,
Bir gün gelse kurtulsam bu sevdadan,
mezar taşlarının birinde adım yazmadan...

Hiç yorum yok: