12 Kasım 2008 Çarşamba

bana gelme ..ben gittim bile...

her seferinden onla ilgili kareler görüorum uyurken, uyanıkken, dersteyken tek başımayken falan filan...aklıma gelio bi anda gözleri önüme gelio bakıoyorum kendimi alamıyorum yine dalıp gidiorum o okyanus yeşilinin içine...bana bakma öyle...istemiyorum artık seni görmek eskiden bildiğim şeyi şimdi bilmek istemiyorum ...istemiyorum her an senin sesini duymak..istemiyorum yürüyüşünü duyup evet o geçio kapının önünden demek...istemiorum seni istemiyorum artık...uzaklaşsam da faydası olmuo yine dönüp dolaşıp senin etrafında buluyorum kendimi...ne kadar da acizim sana karşı koyamıyorum..evinin önünden geçerken bile kapalı kapıya yüz çevirmekten bıktım sanki karşımda sen varmışsın gibi hızlı hızlı ordan uzaklaşmaktan bıktım ...ailenden biriyle kapıda karşılaştığım zaman evden sen çıkıcakmışsın gibi aceleyle konuşuorum...bii an önce oradan uzaklaşabilmek için merdivenler 3 er 3er kayıyo altımdan..istemiyorum artık seni...Nolur sende beni isteme ...eskisi gibi beni geri çevir ...senin bana yaptığnı ben yapıorum sana ama benim yaptığımı sen bana yapma, bana yalvarma, bana bakma lütfen yapma.....

Hiç yorum yok: